Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować mailowo na adres: biuro@edilandia.pl lub w formie pisemnej na adres: Sklep z zabawkami edilandia, ul. Dolna 4, 42-202 Częstochowa.
Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar do
Sprzedawcy.
Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
wzór formularza reklamacji:
Sklep z zabawkami Edilandia Andrzej Rybak
Ul. Dolna 4
42-202 Częstochowa
NIP 573-104-99-11
tel. 666-532-364
biuro@edilandia.pl
imię i nazwisko …………………………………………………………..……………………………………………
adres …………………………………………………………..………………………………………………………….
kod pocztowy i miejscowość …………………………………………………………..……………………
telefon kontaktowy …………………………………………………………..……………………………………
numer zamówienia …………………………………………………………..………………………………………
Reklamacja
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …………………………..…… towar jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Niezgodność została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę towaru.
W załączeniu składam kopię paragonu.
Podpis konsumenta(-ów)
(tylko jeżeli formularz jest przesłany w wersji papierowej)