wyszukiwarka zaawansowana

Nasz sklep
ul. Bór 59, Częstochowa
Pn-Pt 8:00 - 16:00

tel. 666 532 364
tel. 502 777 434
biuro@edilandia.pl

ul. Dolna 4, Częstochowa
Producenci
Reklamacje

   Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować mailowo na adres: biuro@edilandia.pl lub w formie pisemnej na adres: Sklep z zabawkami edilandia, ul. Dolna 4, 42-202  Częstochowa.
  Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar do
Sprzedawcy.
  Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 

 

wzór formularza reklamacji:

  

Sklep z zabawkami Edilandia Andrzej Rybak

Ul. Dolna 4

42-202 Częstochowa

NIP 573-104-99-11

tel. 666-532-364

biuro@edilandia.pl

 

imię i nazwisko …………………………………………………………..……………………………………………

adres  …………………………………………………………..………………………………………………………….

kod pocztowy i miejscowość …………………………………………………………..……………………

telefon kontaktowy …………………………………………………………..……………………………………

numer zamówienia …………………………………………………………..………………………………………

 

Reklamacja

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …………………………..…… towar jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Niezgodność została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę towaru.

W załączeniu składam kopię paragonu.

Podpis konsumenta(-ów)

(tylko jeżeli formularz jest przesłany w wersji papierowej)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl